2010年5月24日星期一

2010.05.21 小寶寶的禮物

其實係迪迪仔已經累爆的兩個人,又竟然仲有力氣去行減價中的永安~~ 真神奇!!!

因為男人話唔介意過海,我又唔想 pril pril 走太遠,所以決定係油尖旺到食飯!! 亦因為咁,我哋就決定先到永安一遊~~~~ 因為我想睇吓小寶寶的未來要用的物品,究竟係咩打咩 & 價錢!!!!!

點知一上到童裝部,就被 d 和尚袍仔吸引住啦~~~ $90 有 3 件仲要再有 85 折!! 對於一個成日話 bear bear 衫貴的我黎講......又真係幾吸引~~~ 計返都係 $2x@....而且和尚袍又真係都幾成日要換架~~ 今次仲要係長袖,有 d 厚少少,有 d 都薄身,arm 晒我這個係唔熱唔凍的天氣出生的寶寶~~~~ :p

跟住又俾這個㛃媽找到件好搞笑的毛毛衫,係豹豹紋黎架~~~ 雖然件衫係 for 0-6個月大,到時天氣亦應該係 arm 晒....但....我怕阿 b 係大隻 b,所以唔敢買~~!!

之後就行咗去睇佢 d 日用品囉~~~~ 牌子又多、物料又多、價錢就大家都差唔多,所以都係得個睇字!!! @_@ 但點知去到床品的時候,竟然俾我找到我想買俾阿 b 的一套床 set 喎~~~ *_* 仲要平咗幾十蚊添~~~ 結果一輪商討,決定由 pril pril 㛃媽送俾寶寶~~~!!! yeah!!!! \^o^/

寶寶今日有好多禮物收呀~~~~

沒有留言:

發佈留言