2010年11月19日星期五

全家幅

某人話要貼張全家幅係屋企,有鈿鈿,有霑霑的,問我好唔好。當我答唔好的時候,有人同我講,我姓陳,佢姓陳,係咪貼一張全家幅都唔得??

我係唔想呀~~ 1, 我唔想日日都見到你老豆個樣!! 2, 一家人....乜唔係指我哋 3 個咩?? 連一張 3 個人一齊的相都冇,點解要放一張咁多人架?? 3, 點解只係得姓陳,姓戴呢?? 有冇諗過!!

佢姓陳就咩都係陳家的野,咁我呢?? 咁不如我搬走留返間屋俾你同霑霑啦~~ 好唔好?? 搬咗咁耐,有冇諗過幫我搬 d 野上去?? 有冇諗過留返 d 位俾我用?? 我覺得冇囉~~ 你成日話仲有好多吉位,你有冇諗過放埋我 d 野之後,仲有冇吉位??

我聽到你咁講...... 我個心好痛好傷..... 你知唔知??

沒有留言:

發佈留言