2010年10月17日星期日

小小文出世啦~~~

一早七點幾突然開始有 d 想去廁所,點知.....都係去唔到.....心諗.... 唔係生得呀?? 點知一返上床有耐,覺得個肚被小小文踢咗一野.... 跟住 feel 到下半身濕濕地,一睇... 見紅 wo~~ 第一時間打話俾大小姐,希望佢未出門口,可以幫手找的士去醫院啦~~ 點知....找唔到喎~! 跟住咪找小文啦,佢已經去到中環啦,返唔到黎.... 只好通知大當家一聲,我就 call 999 囉~!!! 跟住收到大當家電話話找到大小姐,結果就由大小姐陪我入院囉~!!!

一路由 call 車到入到醫院時,已經每 5 分鐘痛一次,心諗... 要痛幾多個鐘才生得呢?? 未辦好手續時,好肚餓.... 想食野.... 姑娘話未 check 完.... 唔俾食.... >< 到見到醫生時,一話食得.... 好似咩咁.... 立即食咗才算..... 痛都唔理啦~~~ 檢查完之後,已經開始 2-3 分鐘一次,不過有時又成 8 分鐘才痛一次.... 不過慢慢越黎越痛,條腰仲痛到呢~~ 想拆咗佢出黎!! 慢慢越痛就越唔可以用呼吸黎 relex.... 仲勁想用力柯佢出黎添~~ 見到對面床果個插晒機,又好似痛過我都未入得產房,心諗.... 咪有排痛?! 可唔可以開刀呀?? 我忍唔到痛啦~~

亦因為頂唔順,開始大叫起黎~~ 亦都因為我叫,才有人理吓我~~ 點知姑娘一睇.... 就話 4 度囉~~ 要立即換衫去產房!! 當時第一時間話要打電話俾老公同埋飲水..... 不過... 冇人俾水我~ >< 換衫咗手術袍之後,姑娘話被返件病人衫,費事我走光囉~~ 但當時我實在太痛啦~~ 所以我只係講咗句:唔理啦!!!

話返轉頭,打電話俾老公時,因為太痛的關係,只係話俾佢知我入產房,至於係邊座幾樓.... 完全冇講..... 不過這 d 都唔係咁緊要,我最怕係打唔到俾佢~~

入到產房叫你聞氣..... 因為太痛.... 痛到唔記得聞... 亦都因為佢哋太忙啦~~ 所以態度兇狠,所以好快知道幾時要聞,幾時要停!! 初初因為唔識用力,所以都生得幾辛苦.... 亦因為咁...小文趕到黎時,小小文只係出咗個頭仔.... 爹爹黎到,可以專心努力咁生啦.... 但唔知點解,突然間個喉嚨咳咗 d 野出黎... 我以為係啖,冇立即吐出黎,點知原來有血慢慢咁流出黎。醫護人員以為我咬損咗咀唇,又冇喎..... 跟住就叫我吐出黎,點知~~ 原來係一舊血啖!! 所有人以為我咬到條脷,伸出黎,又冇事!! 其實起身到這一刻,我一啖水都冇飲過~~ 又係度叫叫叫.....或者因為咁....叫損咗個喉嚨啦~~

咳咗出黎舒服晒,繼續專心用力推小小文出黎~~ 但點知用錯力,俾醫護人員兇我,話我再係咁亂黎的話.... 唔生啦,去開刀啦~~ 太危險啦!! 一聽到咁.... 立即怯一怯.... 痛咗咁耐才話去開刀,咪玩啦~~~ 努力找返度力先~~ 跟住又聽到醫護人員話小小文俾臍帶纏實,我又聽唔清楚纏住咩,所以用力一推..... 小小文就出咗黎啦~!! 係我 feel 到有舊野出咗黎的同時,我 feel 到個肚暖暖地..... 我果刻終於知道生仔係點架啦~~~

小小文於 2010年 10 月 14 日出世啦~~~~

沒有留言:

發佈留言