2010年8月28日星期六

嚇死咗~~

昨晚有個衰人好辛苦咁要做野做通宵........其實做通宵係好辛苦的一件事,唔應該叫佢做衰人 gei~~ 但......佢一個電話都冇......嚇到我傻咗....你話佢衰唔衰呀~~

昨晚七點幾收到佢個 message 話要緊急開會,唔返黎食飯。咁 ok 啦,咪同富爸爸一齊食囉~~ 哈.......仲煮咗餐 mum mum 俾富爸爸食添~~!!

到咗十二點幾人哋都仲未返......我又實在太眼瞓啦~~ 只好.......自己去瞓先啦~~~~ 三點幾,醒咗.....但係..........隔離冇人 gei?? d 燈又未熄 gei??? 去咗邊呀???? check 電話,冇 miss call,冇 message.......打電話,冇人聽!!!!!! E~~~~~ 咩事呀?????

等吓等吓又瞓咗.......這次一醒,五點.........隔離仲係冇人~~~~~~ what?!?!?!?!?!?!?!?!?! where you go????? 這次我成個人慌晒.......check 電話,冇 miss call,冇 message,打電話,冇人聽........你去咗邊呀??? 只係識不停咁問這句..........去廳,冇人、開門, d 鎖冇變過,即係冇返過黎........

這一刻.........心慌了~~ 完全唔知點算好,只係識得喊........想打電話返小西灣,但又怕嚇親奶奶.....想找個人講吓......但......五點幾....可以找邊個呀?? 定係等六點幾,坐車返去?? 結果........咪一直都瞓唔著囉~~~左手帶住結婚介指,右手拎住個電話,一路喊,一路等..........等到天光.......唔知幾時又瞓咗........

七點幾........電話響了~~~ 等到了~~ 失控了!! 只係想快 d 見到你~~ 係你未返到黎,我又瞓著咗...... 但最終都見到你~~ 安心了!!

唔好再嚇我啦.......唔嚇得架~~!!!! 情況點都好.......一個 message 呀.....有人會好擔心你架~~!!!!

沒有留言:

發佈留言