2010年8月23日星期一

執屋~

都搬咗入新屋成兩個星期,我哋兩個仍然好懶咁未執晒間屋~~~ :p

這 d 咪叫"有頭威,冇尾陣"囉~~~ 起初果幾日真係好努力咁不停咁執執執執執~~ 只要兩個人一齊係屋企,就會不停咁執.......希望快 d 執好佢~~ 點知過咗幾日咁的生活.......兩個人終於都頂唔順,要休息一下.......點知一休......就休到星期六、日才考慮繼續作戰~~ -__- 冇計啦.....執屋這件事,主力都係由男主人....即二少負責,我都係收拾吓 d 袋、拆吓 d packing 咁囉~~

因為星期六好努力咁係吉吉島到掃咗少少貨返黎,所以星期日要好努力咁繼續執執執!!!! 二少又好努力咁執好佢 d 玩具先~~ 哈~~ 我 d 冬天衫.........咪繼續係紙箱入面囉~~ :p 不過我又冇乜所謂,因為 d 衫都著唔到 gei~~~ 最緊要著到果 d 已經出晒黎咪得囉~ 亦因為二少好努力咁執好 d 玩具,我某部份的玩具亦可重見天日~~ 再拎埋少少係 4 樓的玩具上黎~~ yeah~~~ 我 d precious moment,終於可以離開個紙盒啦~~~!!!! 不過第日要 "mat" 塵時..... :><: 不過算啦~~ 佢哋出到黎我都好開心呀!!! \^o^/ 仲有 d 阿 jack、stitch........唔知我 d tigger 又可以點放呢???? 佢哋咁大家族...... :p

經過咁執一執.......我才覺得家陣間屋似返一間屋......冇咁冷清 or 唔知點的感覺.............係架,之前果兩個星期係架,我好怕二少要夜返架.......通常佢夜返我都情願係 4 樓坐得一陣得一陣架~~ 唔願上去囉.....咩喎~~ 咁上面冇咁多人氣、又冇咁溫暖......好似好冷冰冰咁..........

沒有留言:

發佈留言