2010年8月18日星期三

好煩的 auditor~~~

其實都唔知係咪咁叫 Deloittle d 人,因為佢哋其實係做清盤果 d 囉~~ 唔係平時做 accounts 果 d!!! 事但啦,都係一樣咁 x 煩!!!!

WGAL 清盤到家陣,都已經係成年幾前的事,有好多野我都唔係好記得囉~~ 到上月尾打電話黎話仲有錢未 claim,叫我 check 返 email 睇返個數,ok 的話就改返個數 & 簽返俾佢哋就 ok 啦~!!等我 check 完 email,睇完晒所有野,都唔明要係邊樹改 d 咩 & 個數係幾多 + 點計~~ 咪打返電話問囉..........問完拎完 d details 再計一計,ok 冇問題就簽返俾佢哋啦~~

早幾日打電話黎問我 send 返俾佢哋未..........小姐,你有冇 check email 架,過咗幾日已經 send 咗俾你啦~~ 我冇錢買 iphone 4,亦冇 ipad / netbook 係手,唔可以一邊同你講電話,一邊係街 check email 囉!!!

跟住過兩日又打電話黎問同一個問題?? 咪話咗俾你聽 send 咗去邊囉~ 又問........ 仲要問埋有冇改到~~ 你冇病呀?? 冇改我 send 返俾你做咩呀?? 運吉呀!!

點知過多兩日又打黎,話我冇改到!!!! 小姐~~ 唔該你睇唔到的話,用放大鏡睇呀~~ 明明係 Particulars of claim 到寫咗,你又話冇,你係咪玩野呀?? 係你 d 好同事話寫係果度架,你睇唔到就話我冇寫到..........唔該你唔好講到家陣係你好人,幫我拎返我 d claim~~ 真係唔該晒喎,乜這 d 唔係就係你老細俾錢請你的原因咩?? 唔好講到好似好好人咁啦~~~~
好老實,唔係我覺得果幾百蚊係我應得的,我會唔要囉~~!! 你哋真係好煩!! 一件咁簡單的事,都要找我找 3 次都仲未做好!! 唔該你哋認真地檢討一下!!

好明顯,這一次我已經冇耐性同你哋講野,唔發火都唔得!! 唔該你哋一次過講晒所有野出黎,唔好再煩住我!! 如果我再一次收到同樣的問題,或者係因某 d 野唔清楚而仲未 claim 到錢的話,我會寫返封 complaint letter 俾你公司囉~~!!! 我唔明白點解你哋做野可以咁唔 professional~!! 定係你哋時間多,冇野做,找我哋煩呢?? 如果係咁.............唔該你煩第二個,唔好煩我!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

發佈留言