2010年8月14日星期六

31 週的檢查~~

其實今次的檢查係最普通,亦都係最快的一次~~~ 哈哈哈~~
不過我開心的係..........我終於唔係一星期重 2 磅,係五個星期 6.5 磅~~ 哈哈哈~~ 連醫生都話我 ok~~ 叫我唔好食咁多肥膩野 & 甜野囉,佢話這 d 野冇益,又冇營養,得個肥字~~ 哈哈哈~~~ 老公話我食甜野多,要食雪糕.......但我反駁話兩星期食 2 次........點知醫生聽到話......一 d 都唔多,我隔幾日就食一次啦~~~ 呵呵呵~~~ 醫生都 buy 我喎~~!! :p

講返小小文先~~~ 佢好叻仔呀,這 5 星期進展良好~~~ 仍然 keep 到係中 b 的 range 到!!! 家陣佢有 4 磅幾啦,醫生話咁樣 keep 住,佢出世會有 around 7 磅~~~ @_@ 唔知我到時夠唔夠氣 + 力呢?? 唔諗咁多啦,最緊要小小文健健康康咁出世~~!!

沒有留言:

發佈留言