2010年7月7日星期三

2010.07.07 嚇親~

之前一日已經發夢俾烏卒卒咬到,嚇醒咗............點知.........今朝............

今朝一早起身,係未完全瞓醒的狀態下去執返 d 眼耳口鼻。但點知~~~~~~ 今朝唔知邊個咁多手.......定係昨晚邊個咁冇手尾,拎開咗烏卒卒個 cover 喎~~~~ 佢今日又勁活躍........係咁好努力咁想爬出黎............我又有帶眼鏡,搞到我都睇唔真佢爬到邊~~~

亦因為佢咁活躍,不論我去 vv 或者刷牙時,雙眼係冇離開過佢.........因為我真係好怕佢.......好怕被佢咬!!!!!! 但漱口時........冇法啦........點知就係這一陣.........佢已經成功地將佢雙手 & 頭放咗係箱邊...........好彩的係.........佢唔夠力結果反身!!!! 我立即九秒九咁拎個 cover 放返係箱面..........希望佢會冷靜 d............ 我就爭取這少少時間洗面 & 衝返入房!!!!!!!!!!!!!!

講真一句,我住越唔順心、越冇安全感啦,幾時搬得走呀?????????????????????????

沒有留言:

發佈留言