2010年7月10日星期六

2010.07.10 Check Up~

經過五個星期,今日又係見 baby 的大日子啦~~ 雖然今次係 regular check up,但都好想見吓佢呀嗎~~!!!!!

這個五個星期真係神奇,點睇都唔明,我會重咗 9 磅!!!! 係呀,係 9 磅呀~~~~ 我完全找唔到這 9 磅去咗邊囉~~!!! 連醫生都笑我~~~ 笑我收埋收埋 d 脂肪係見唔到的地方,就好似腸咁囉!!! >< 其實咁大個女,完全冇諗過可以一星期重 2 磅~!! 我一向同體重冇緣!!! 瘦就易,想重呀........難囉~~~ 估唔到家陣可以咁..........好彩,醫生建議我食少 d 碳水化合物的食品,好似飯、麵咁,食多 d 高纖的食品,好似菜 "梗"、麥皮咁..........聽到麥皮我就扁晒咀囉~~!!! or 我可以行多 d,當做運動~!!! 好彩.......未話要限制分量 jei~~~ 如果限埋....我諗我的日子會好苦囉!!!!!!!! :><:


到今日的主角,baby 出場~~!! baby 今日..........只可以用曳曳黎形容!! 不過我用咗怕羞~~ 哈~~ 因為今日醫生專登開個 4d 俾我哋睇吓 baby~~ 但點知 baby 就不停咁擰轉面,唔俾我哋睇之餘,仲打咗我幾吓........有一下連醫生都睇到,係手 + 腳一齊打!! 痛到我呢......... 打完我咪繼續縮囉......縮縮吓又打囉.......直至我哋放棄,佢就唔打我囉~~!!! 你話你係咪曳曳呀~~ 連醫生都冇你乎呀~~ 不過.......你打我的罪證,醫生已經拍低咗........ 等你第日大咗再俾返你睇啦~~!!!

沒有留言:

發佈留言