2010年7月9日星期五

2010.07.08 Octave 柯廸夫

<柯廸夫 Octave>,一個關於聲音的故事。描述一群已習慣以虛假的聲音,甚至不發聲去生活的廿幾歲城市人,重遇喉嚨生繭不能唱歌的中學音樂教師,才終於記起自己已逐漸失去的真正聲音......。一個仕集合爆笑與感動的音樂劇,讓觀眾在生活、愛情、友情上的無奈感得到共鳴。

柯廸夫,Octave,音樂上的「八度音階」。
就似人生,若你只敢將聲音游走於一個 Octave,當然平穩過渡。
你敢將你的音域擴闊到二個,甚至三個 Octave 嗎?
生活自此會如履薄冰,容易走音,
但人生才會變得悅耳有意思。

"今次 <柯廸夫>這個戲要談的,可能只是一個老掉牙的夢想精神,當中不乏幼稚,無聊與天真,但回想一下,當我們步入成年,失去童真,失去夢想的同時,失去的東西可能更加多,更加沈重。如果生命需要動力,名利只會是一時之快,最能撼動心靈的,我相信就是最純淨的善和愛。回溯過去,我們一定曾經擁有過,或多或少都不能否定,除非你選擇逃避承認她們的存在。因為,要存沒有計算,亦不能估量測度的善良,實在需要更大的勇氣。" fm 導演 ~ 司徒慧焯 的話~


很現實的一套劇!!! 中學時充滿幻想,對自己有興趣的事可勇往直前,完全冇諗過 "失敗" 這兩個字~~!! 當事情發生後,又係咪可以承受 "失敗" 所帶黎的痛苦?? 人大了,出黎社會工作,又係另一回事,當初的夢想、熱情,已拋於腦後,換黎係為生活忙碌、煩惱、為現實低頭,有時仲低到連尊嚴都可以放底?? 這是否又代表正常??

小寶所演的老師,好明顯係一般的老師 / 家長的諗法,以為自己做的野,就係為下一代好.........請問一句,有冇認真咁諗過,係咪真係為佢哋好?? 小時候,冇受過挫折,到出黎做野的時候,又有冇能力承受挫折、失敗及壓力?? 又有冇能力去解決這 d 問題?? 太保護佢哋,又係咪一件好事??

Ivana、軒仔、阿祖、阿 dee 同媚 e,學生時代充滿幻想,覺得自己有能力係話劇比賽中通殺~~ 哈哈~~~ 自以為是,目中無人,咪就係這 d 囉~~ 但又係咪一件壞事?? 我又唔覺喎~~ 起碼係讀書時發現 / 跌低,好過大咗才受~~ 未必人人受得住架~~!! 不過家陣 d 年青人...........唔敢講,或者會選擇自殺都唔定~~
長大後的佢哋.........為咗生活,放棄夢想,每日為兩餐、為家庭、為名利而工作,但佢哋的生活快樂嗎?? 我唔知道........因為小寶的事,令佢哋重拾返夢想,過咗一段精彩的生活,起碼冇再帶住個遺憾生活呀~

你呢.........你的夢想係邊呀?? 係咪又同其他人一樣,只羨慕別人的成就?? 但從來冇諗過人哋的付出同堅持?? 人生就係由成功同失敗所組合成的。一次的成功 / 失敗唔代表永遠,最重要係個過程我哋付出咗幾多~~ 這個我覺得比較重要~!! 為咗重要的事付出過,才叫人值得讚賞,那怕只是失敗的結果!! 人生要有喜有悲,有苦有樂,才叫完整。

完場時,我個腦係諗起五位大叔~~!! 係........又係五月天~~ 佢哋係好切合 "柯廸夫" 這個名~~ 佢哋仍然好努力咁係佢哋的音樂上努力,為佢哋的夢想努力~~!!! 雖然我這刻,已經忘記咗細時的夢想,但見住佢哋五位,我會有動力為自己的生活而努力,起碼我唔係行屍走肉咁返工放工先啦~~~~

沒有留言:

發佈留言