2010年6月28日星期一

2006.06.26 屯門遊~

為咗屋企 d 傢俬,要入一入屯門去揀料 & 睇吓有冇其他平傢俬可以買......... 但天公不做美,不停咁落落落,二少諗住自己入去,我都係乖乖地係屋企吧啦~~~~當然佢這個算盤係冇法打響啦!! 因為........我唔會乖乖地係屋企囉~~!!!

因為聽到大當家話好塞車,結果就坐咗西鐵入去啦~~~ 但係.......起點係杏花村.....真係坐到有 d 傻咗呀~~~ 好彩去到中環站係零食物語到 shop 咗一陣......咁都開心返 d~~!! 最好笑係係 zoe & bear 到見到隻好型的 woodstock~~! 超想買俾小 phe 囉...........連二少一睇都話係佢架~~~!! 不過.......近排 d 錢都係小心 d 洗好~~ 洗大咗,好大鑊,所以......忍住忍住~~!! 不過遲 d settle down 晒所有野,我唔排除我會送佢俾你~~~ ^^

去到屯門...........大雨到呢...................結果打的去咗卓爾居......但點知....目的地唔係果度,我哋又要行返轉頭!!!!! 點知.......原來係西鐵站對面........車~~~~

二少就努力地傾傾傾傾傾,我............乖乖地坐埋一邊睇同等~~~ 得閒咪講兩句囉~~~ 哈~~ 因為我份人真係冇乜想像力!! 所以都係交俾二少啦~~ 等佢傾完之前 d 圖,就開始睇埋其他傢俬啦..........床、電視櫃、枱等等等...........結果...........差唔多全屋傢俬都係做.........不過有版你睇同冇版你睇的分別囉~~~~~~~~~ wakakakaa~~~~

我哋走的時候,好心人話我哋知有 9xx 巴士出返去~~~~~~ 嘩~~~~~~正呀~~~~~~~~~ 我勁怕要坐返西鐵呀~~~~~ 雖然今次應該有位坐!!!!

一個屯門遊就 ok 埋 d 傢俬.........咁.......應該 ok 啦掛~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言