2010年6月2日星期三

2010.05.28 讓坐

估唔到今時今日咁的情況,我仲會忍唔住讓坐係老人家~~ 唉......家陣 d 後生真係.......

今朝返工坐巴士的時候,見到個婆婆震震吓咁行入車廂,又冇人肯讓坐俾佢喎,我見架車都唔係好多人企,咪起身讓俾婆婆坐囉~~ 婆婆仲叫返我坐添.....我今日又唔眼瞓、又著咗波鞋、而且行完東廊都落車囉 (雖然左一袋時右一袋~~),不過唔緊要啦~~ 婆婆有咩事我個心仲唔安樂呀~~!!

我望一望四周,發現有兩個幼稚園的學生,一個係媽咪陪,一個係工人!! 咁工人唔會教,我覺得 ok 囉。但身為媽咪......係咪好應該教吓個囡囡要禮讓呢?? 我細細個坐車,如果兩老見到有需要讓坐的人,第一時間就會 dig 咗我起身,坐佢哋大脾!! 係架~~!! 讓坐這樣野,我係咁學返黎架~~!!! 我第日亦都會咁樣教我個小朋友~~ 這 d 咪就係人哋成日講的身教囉~~!!


結果,我咪由柴灣企到落車囉~~!! 不過我今日又企得好開心喎~~~!!! :p

沒有留言:

發佈留言