2010年6月9日星期三

2010.06.07 讓坐 again~

今日又有一個姐姐讓坐俾我啦~~~ hohoho~~~ 其實入到車廂見到個吉位俾位老外坐咗之後,就一心諗住找塊玻璃企吓~~ 點知........有個姐姐就企咗起身,行開咗 (係勁 cool 果隻~~~)..........就咁,我就有位坐啦~~~

八掛的我,當然想知人哋係有心定冇心啦~~!! :p 原來個姐姐係灣仔才落車........我都有少少唔好意思......不過....這 d 咁的情況,唔係成日有~~!!! 上次個阿姐,見住個位係我隔離都衝埋去,我都費事同佢爭~~

但點解,這 d 咁簡單的事,都越黎越少見的???

沒有留言:

發佈留言