2010年6月9日星期三

2010.06.08 出生與死亡

人的出生就是死亡的倒數~
聽落好灰咁樣,但這個又係事實喎~~!!! 但係咪因為咁,人的一生就變得灰沉沉,一 d 都唔精彩呢?? 我又唔覺喎~~!! 我每日依然會努力咁為明天而生存,為達成目摽而努力生活~~ 咁樣做,我又係咪過緊一個消極的人生呢?? 其實由出死後,會好多人好避忌死亡這個好貼身的話題,大家都好避忌,唔知點解?! 或者唔想人哋覺得自己思想好灰暗掛~~!! 其實我覺得有勇氣面對這個題目的人才最勇敢~~ 佢的人生才會最精彩~~ 因為佢會用有限的時間去做 / 實現佢的夢想~~~

我心情好矛盾,係我肚入面有一個小生命將會係幾個月後來臨到這個世界,但同一時間,有一位親人每天在倒數,隨時都會離開~~ 小生命帶給我們開心、歡樂、希望,親人的離開帶給我們傷心、悲傷。兩種極端的心情在我內心到打交~~ 這個比起情緒病發更討厭,因為...........我控制唔到~~!!

以前我一直以為我會嬲你一世,甚至到你離去的時候,我唔會為你流一滴眼淚!!! 原來我錯了~~ 當我聽到他們這樣對你時,我反而覺得嬲!!! 係嬲!! 點解可以為咗 "錢" 唔妄顧你的性命?? 係佢哋眼中,你真係咁礙眼?? 真係連 "錢" 這 d 身外物都不如?? 如果 "錢" 可以為你減少痛苦,我願意俾~~!! 你已經九十幾歲了,要受的苦,我相信這十幾年你都受夠了~ 唔需要係這個時候再添加你的痛苦了!! 希望你一路好走,不要太痛苦!!

如果世界真的有時光機讓你重回,你會否仍是選擇同一條路??

沒有留言:

發佈留言