2010年6月9日星期三

2010.06.04 檢查~

今日又可以見吓 baby 啦~~~ 唔知今日會唔會知佢咩性別呢?? 其實我只係八掛果份 "清宮圖" 係咪準囉~~!! :p

因為今日本身係約咗政府照結構的關係,叫咗老公請假陪我去,所以亦都約埋私家醫生一次過~~ :p 其實都有少少趕架~~ 不過都叫做 ok 啦~~ 唔算好辛苦!!

朝早係私家醫生到照的時候,baby 好乖呀~~ 坐定定咁俾醫生照喎~~ !_! 唔似上次咁曳曳,玩醫生~~ 亦可能因為咁,醫生好好人咁好似照結構咁照........ d 手手腳腳、心、胃、頭頂骨、甚至係個面都見到呀~~!! 照佢個面仔時,佢仲係度笑添喎~~!! baby, you are so cute~~!! 之後醫生仲好肯定咁話俾我哋聽,baby 係男仔黎架~~!!! (哈~~ 個 "清宮圖" 又準喎~ :p)

跟住我哋就要返贊育照結構啦~~!! e~~~~~點解 d gel 係暖架?? ?_? 好神奇喎~~ (因為係私家醫生度 d gel 係凍架~~) 點解要咁大力呀? 好唔舒服喎~ >< 仲要成個心口 + 肚都係 gel?? 咩事呀~?? 連 baby 係肚仔都 feel 到唔多點.........人哋一路照,baby 就周圍郁,郁唔停.......照到手仔時仲見到佢係度 "葉問" 緊添喎...... (這個係爹爹講架~~ 唔關我事架~~) 到睇佢個樣時.........佢咀扁扁呀~~~ 我估佢真係好唔舒服~~!! 好彩過多一陣就檢查完囉~~!!

baby,媽媽會努力,你都要!! 我哋期待見你架~~!!! ^3^

沒有留言:

發佈留言