2010年6月2日星期三

2010.05.28~30 五月天世界巡迴演唱會 (2010無限放大版)

期待咗一年的五月天演唱會終於都到啦~~~ 一連四場........但我只可以參與其中三場....... :><: 這個係我今年的一個遺憾。因這個遺憾,我會更珍惜下次與你們一起的時光~~!!

講返今年個 concert 先~~~ 28 號係我最大驚喜的一場,因為係頭場,唔知 rundown,所以某些歌的出現,真係令我好感動 & suprise~~!! ^^ 29 號係我最溫暖的一場,因為有你與寶寶與我一起,更有石爸唱的 "咿呀呀"~~!! =^_^= 30號係我最 high 的一場,因為這個係我的尾場,唔理三七二十一,一於要 high 爆為止~~~~!!!!^0^

我一直以為你哋個 rundown 會同舊年差唔多,但估唔到你哋小小的改變,已經對於我有無限的震憾~~!!! 果然做到無限放大~~~~~~ 舊年唱"一顆蘋果"時,係其中一首我第一次接觸就已經愛上的歌 (仲即刻找返果隻碟添~~~~),但千算萬算,都唔會算到今年你哋會將 "時光機" replace 咗 "一顆蘋果"~~~ 我聽到 intro 那一刻,我心想,我死了~~~!!!!! 我真係估唔到你哋會唱舊歌~~~!!! 真的.......真係好希望聽到你哋唱 live,但......又明白你哋太多歌可以選擇了~~~~ 估唔到願望成真了~~~~!! 謝謝你們~!!! 雖然一直和你哋一起唱,但我的眼淚亦忍不住,缺提了!!! :^^: 但那是開心的眼淚.......
yo 爸被我哋逼跳舞的時候,你哋也跟我們一起起哄,你哋好曵呀~~~!! :p 不過我還是喜歡你們孩子氣的一面,好可愛呀~~!!! 當然,yo 爸亦沒有讓我們失望,跳了幾下,我被電暈啦~~~~~ "笑忘歌" 繼續係感動位~~ 萬人手拖手的場面,我唔會忘記~~!!! 驚喜再次出現係 "生命有一種絕對",另一首我愛的歌出現~~~~ 我再一次死了~~!! 但..........世事就係咁奇,一不離二,二不離三,第三次死亡就立即出現,一 d 休息的機會都冇~~!! "倔強"~~!! 假的,假的,假的~~~ 不能相信自己的耳所聽到的音與詞~~~!! 結果......我用力唱回應了你們,你們聽到嗎??
"戀愛ing" 時阿信的最佳作詞人上身了~~!! 真係俾你笑死~~ 無啦啦變咗 jazz 版仲要加埋 d 歌詞入去~~~ 知啦,知啦,知你係最佳作詞人啦~~!!
驚喜係未完架~~!!! 就係你哋再次出場,yo 爸輸咗之後,這個最大的震憾就黎咗啦~~~ "超人" 的 intro 呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 救命呀~~~~~ 我今晚唔洗瞓囉~~ 之前正式的 rundown 已經將我放大到唔知去咗邊啦,你哋仲想我放到幾大呀????? 哈~~~ 原來你想放到我返唔到落黎!! 因為 "擁抱"、"彩虹"、"愛情的模樣" 跟住出黎~~~~~
28 號的結果,死咗、死咗、死咗 & 死咗囉~~~~~~~~~ 聽的時候以為會瞓唔著,原來我靜靜地已經用晒 d 力氣去陪佢哋唱!!! 上咗車,我已經累到瞓咗都唔知囉~~~~!!!

29號,因為有你係我身邊,所以當阿信唱 "最重要的小事"、"天使"時,我感受好深~~!! 雖然你未做到歌詞所講咁,但我知你好努力咁做,我希望你可以做到更多更好,令我覺得更幸福~~!! 當 encore 時見到怪獸跟 masa 蝦石爸時 (因為怪獸跟 masa 一齊出"拳",一直沒變),我就知今晚可以如願,有你係身邊一齊聽 "咿呀呀"~~ 這是小寶寶的歌,但有你在身旁,令我感受得更多更好~~~!!!! "志明與春嬌" 今晚都一齊玩啦~~!! 但估到唔到百厭的阿信,玩完小妹妹仲要玩masa~~ masa 你好可憐呀~~!!! fish 都嫁作人妻了,阿信仲要繼續灑 salt,你傷口覆完了沒呢???

30 號,我的尾場~~ 好想好想買埋 31 號的飛,但........錢真的沒有了,不可以了~~!! 只好努力地大叫、大聲唱,用盡我所有的力氣,回應你們的努力吧~~~!!! 但估唔到,今晚驚喜繼續黎~~ (其實你哋預備咗幾多驚喜俾我哋架??) "i love you 無望" & "透露"~~~ 再一次敗給你們了~~!! 阿信,你是否很喜歡拿你的伙伴們玩笑?? 昨天是 masa,今天是怪獸~~!!! 他褲子破了,也夠可憐啦,你還要公開這件事情........可憐的怪獸呀~~~!! encore 時阿信也得到他的懲罰了.......被小朋友耍了~~~!!! 哈哈哈~~ 好可愛的小朋友呀~~~ 不懂你們是誰,但是懂得唱你們的歌~~!! 哈~~ 真可愛~~~

我的聲音就在 30 號晚留在紅館了~~~

五月天對我們說 "你不曾離開五月天",我想對五月天說 "五月天也不曾離開我"

2 則留言:

  1. 無關係的~~ 老大係任何時候猜拳也出"拳", so 他叫小叮噹嘛~這你不知道嗎?

    回覆刪除
  2. 哈哈哈~~ 你不說我真的不知道呢~~~
    年資真係.......比下去了~~!!! :p

    回覆刪除