2010年6月28日星期一

2010.06.25 氣死我了~~~

香港冇品的人我知道有好多~~ 但估唔到可以多到咁............ 今日又俾我遇到一個賤男!!! 應該係賤叔才真,因為佢係一個阿叔~~!!

係坐巴士返屋企時,上車發現有個位,當然會坐啦,阿叔好無奈咁要拎起個袋俾我坐 (這個位係單人位後面個位) !! 跟住阿叔就 "put" 扇 "put" 足一程車~~ 雖然你係咁用手撞到我,但我係唔會因為咁而離開個位!! >.<

到我落車時,賤叔本色就出現囉~~!!! 見我起身,佢用手拎開係最開面果支行山竹........我心諗,唔該晒喎~~ 你支竹一定係貴野囉,咁寶貝!! 而佢對腳........係冇離開過地面 / 冇任何移動過的痕跡!!! 亦因為咁,所以我輕輕掃開阿叔隻腳.........點知阿叔個反應係.......................一腳踢返落我度~~!!!!!!!!!!! !_! 嘩,我彩我身手敏捷,冇趺落地 jei~~!!! 忍唔住度火,同阿叔開火!!!

我: 大肚婆都踢你有冇搞錯呀~~
叔: 死八婆,踢我仲話我..................(已經聽得唔清楚)
我: 你小心 d,一屍兩命你賠唔起~!

這一刻,我心中已祝你 "萬壽無疆" "小心身子" 囉~~~~~~

我當然忍唔住度火,立即找人講講講啦~~~~~~ 這個人,咪就係二少囉~~!! 我差 d 嚇死咗佢添喎~~ :p 無品的人我都真係見唔少,但估唔到係這個咁細的地方係越黎越多 jei!!! 究竟係政府的錯,定係父母的錯呢????

沒有留言:

發佈留言